top of page

אודות פסגה

תכנית ‘פסגה סייבר’ הוקמה בשנת 2014 במטרה לפתח מגיל צעיר הון אנושי שיוכל להבין ולהתמודד עם האתגרים הרבים בפיתוח והגנה על מרחב הסייבר. בכך למעשה להפוך את הטכנולוגיה לשפת אם נוספת.

התכנים פותחו ונכתבו על ידי מומחים פדגוגיים בשיתוף אנשי אקדמיה מובילים מהאוניברסיטאות השונות ומומחים מקצועיים בוגרי קהיליית המודיעין (אמ”ן-שב”כ-מוסד). התכנית מעודדת יצירתיות, סקרנות, ומעניקה לתלמידים הכשרה מעמיקה, באמצעותה יכירו היטב רשתות, מערכות ממוחשבות, את העקרונות שמאחורי המערכות, וכל זאת תוך פיתוח תחושת מסוגלות, ביטחון עצמי וחתירה למצוינות.

children-having-technology-education-class.jpg

אנחנו ב”פסגה” מאמינים כי התנאים המרכזיים ללימוד פורה ומשמעותי הם אווירה טובה וגיבוש חברתי לצד טכנולוגיה מתקדמת ומדריכים קשובים בעלי יכולות חניכה מעולות ונסיון הדרכתי רב. אנו מאמינים כי חדשנות וחשיבה יצירתית מהווה נדבך חשוב בהכשרת דור העתיד של מדענים, יוצרים ופורצי דרך. “פסגה” היא תכנית אשר כל המשתתפים בה מרוויחים. התלמידים זוכים לידע מקצועי שווה ערך בשוק האזרחי והצבאי במסגרת חברתית מותאמת וליווי מקצועי צמוד. אנחנו, כחברה הישראלית, זוכים בדור צעיר, סקרן, חותר ללמידה ובעל יכולות טכנולוגיות שעשויות להשפיע מאוד על התוצרת הישראלית בארץ ובעולם. צוות התכנית מורכב מאנשי פדגוגיה, כותבי תכנים מקצועיים, מנהלי אשכולות, רכז לוגיסטי, מנהלה ועשרות מדריכים מנוסים. המעטפת הגדולה שלנו מעניקה לתלמידים תוכן איכותי, מתעדכן וחדשני ומאפשרת להם לספוג את המירב מהחומר הנלמד ולקחת אותו צעד אחד קדימה. ביצירתיות ובנחישות.

boy-is-typing-keyboard-front-pumpkin.jpg

תכנית פסגה סייבר פועלת משנת 2012 במאות בתי ספר, מתנ"סים ומרכזי מצויינות ולה אלפי בוגרים בכל הארץ

וכ-600 בוגרים בתכנית המקוונת. התכנית מאושרת על ידי משרד החינוך כתכנית חיצונית במסלול הירוק ובמערכת גפ״ן 

ופועלת בשיתוף עם משרד המדע וגופי הביטחון.

משרד החינוך.png
bottom of page